tel.: 605 478 896
28. 3. 2012 22:41 Montáže springer vidlic.
  • Lze použít jakoukoliv vidlici od výrobců příslušenství, některé typy ale nejsou na těžší a výkonnější stroje vhodné.
  • Vidlice jsou v celochromovaném provedení nebo v černé barvě s chromovanými pružinami.
  • Montáž je možné provést bez zásahu do rámu výrobou speciálních nástavců, nebo jednodušeji převařením krku rámu.
  • Sklonění vidlic je provedeno přímo v brýlích, osa krku zůstává ve stejné poloze jako u motocyklu v původním stavu.
  • Toto provedení je vhodné na sklonění vidlic do 10 stupňů. Jízdní vlastnosti jsou při sklonu přes 7 stupňů již citelně zhoršené.
  • Tvar, tloušťku brýlí a rozteč vidlic je možné provést podle přání. Jako materiál je použit dural s různou povrchovou úpravou.
  • Úprava je provedena bez zásahu do rámu a je vratná do originálního stavu.
  • Na motocykly Harley-Davidson lze zakoupit tato provedení podkopů již za velmi příznivé ceny.
  • Sklonění osy krku je provedeno náklonem osy brýlí uvnitř krku rámu. Jízdní vlastnosti jsou téměř stejné jako u neupraveného motocyklu.
  • Maximální úhel položení vidlic je dán velikostí vnitřního průměru krku rámu (podle typu stroje až do 7 stupňů)
  • Tvar, tloušťku brýlí a rozteč vidlic je možné provést podle přání. Jako materiál je použit dural s různou povrchovou úpravou.
  • Úprava je provedena bez zásahu do rámu a je vratná do originálního stavu.
  • Sklonění osy krku je provedeno pomocí předsunutého nástavce spodního ložiska a kloubového horního ložiska.
  • Toto provedení je vhodné na sklonění vidlic od 7 do 16 stupňů.
  • Jízdní vlastnosti jsou mírně zhoršené v důsledku prodloužení rozvoru, řidtelnost je ale velmi dobrá díky možnosti vytvořit odpovídající geometrii
  • Tvar a tloušťku brýlí je možné měnit na přání. Standartní rozteč vidlic je 250mm, materiál dural s různou povrchovou úpravou.
  • Úprava je provedena bez zásahu do rámu a je vratná do originálního stavu.