tel.: 605 478 896
28. 3. 2012 21:21 Podkopy vidlic s náklonem uvnitř krku rámu.
  • Sklonění osy krku je provedeno náklonem osy brýlí uvnitř krku rámu. Jízdní vlastnosti jsou téměř stejné jako u neupraveného motocyklu.
  • Maximální úhel položení vidlic je dán velikostí vnitřního průměru krku rámu (podle typu stroje až do 7 stupňů)
  • Tvar, tloušťku brýlí a rozteč vidlic je možné provést podle přání. Jako materiál je použit dural s různou povrchovou úpravou.
  • Úprava je provedena bez zásahu do rámu a je vratná do originálního stavu.

Suzuki VS1400, podkop 5 stupňů.

Suzuki VS1400, podkop 5 stupňů.

Rozvor se při tomto sklonění zvětší o 170mm.

Rozvor se při tomto sklonění zvětší o 170mm.

Sada na Intrudera 1400 obsahuje tyto díly.

Sada na Intrudera 1400 obsahuje tyto díly.

Náklon osy je omezen velikostí krku rámu.

Náklon osy je omezen velikostí krku rámu.

Suzuki Intruder 800 před úpravou.

Suzuki Intruder 800 před úpravou.

A po namontování podkopu o 5 stupňů.

A po namontování podkopu o 5 stupňů.

Suzuki VS1400, podkop 5 stupňů.

Suzuki VS1400, podkop 5 stupňů.