tel.: 605 478 896
25. 1. 2012 12:33 Podkopy vidlic s větším náklonem pomocí nástavce.
  • Sklonění osy krku je provedeno pomocí předsunutého nástavce spodního ložiska a kloubového horního ložiska.
  • Toto provedení je vhodné na sklonění vidlic od 7 do 16 stupňů.
  • Jízdní vlastnosti jsou mírně zhoršené v důsledku prodloužení rozvoru, řidtelnost je ale velmi dobrá díky možnosti vytvořit odpovídající geometrii
  • Tvar a tloušťku brýlí je možné měnit na přání. Standartní rozteč vidlic je 250mm, materiál dural s různou povrchovou úpravou.
  • Úprava je provedena bez zásahu do rámu a je vratná do originálního stavu.

H.D. XL1200C 2008, podkop 16 stupňů

H.D. XL1200C 2008, podkop 16 stupňů

Honda VTX1800, podkop 12 stupňů.

Honda VTX1800, podkop 12 stupňů.

H.D. Dyna 1998, podkop 15 stupňů.

H.D. Dyna 1998, podkop 15 stupňů.

Suzuki VS1400, podkop 15 stupňů.

Suzuki VS1400, podkop 15 stupňů.

Suzuki VS1400, podkop 15 stupňů.

Suzuki VS1400, podkop 15 stupňů.

Suzuki VS1400, podkop 16 stupňů.

Suzuki VS1400, podkop 16 stupňů.

Suzuki VS1400, podkop 16 stupňů.

Suzuki VS1400, podkop 16 stupňů.

H.D. XL1100 1986, podkop 15 stupňů.

H.D. XL1100 1986, podkop 15 stupňů.

Suzuki VS800, podkop 15 stupňů.

Suzuki VS800, podkop 15 stupňů.

Kawasaki VN750, podkop 15 stupňů.

Kawasaki VN750, podkop 15 stupňů.

Yamaha XV535, podkop 15 stupňů.

Yamaha XV535, podkop 15 stupňů.

Yamaha XV535, podkop 15 stupňů.

Yamaha XV535, podkop 15 stupňů.