Jeden z prvních náčrtků vzhledu.
Motor dodala Suzuki GSX1150E z roku 86.
Díly kol byly vybrakovány z pěti typů japonských strojů.
Přední kotouč je upravený z GS1000 z r.76(zde před vypálením děr), brzdič je z USA.
Přední vidlice o průměru 43mm pochází ze Suzuki gsxr 750 r roku 91.
Rám byl použit z Yamahy XJR 1200.
Horní trubky byly nahrazeny jednou rourou o průměru 76mm, budou v ní uloženy indukční cívky.
Připraveno k otypování (v obecní zkušebně).
K omezení vibrací motoru bylo nutné vyrobit jeho pružné zavěšení.
Brýle a pružně uložené držáky řídítek byly vyrobeny na CNC.
A následně černě eloxovány.
Část dílů zadního kola před...
...a po svaření
Po odfrézování přebytečného materiálu bylo nutné sváry začistit.
Některé díly byly odlehčeny, prospěje to i vzhledu.
Povrchová úprava na ráfcích je provedena práškovou barvou.
Pokračujeme v otypování.
Diodová zadní lampa s polotovarem držáku.
Materiál na osazení řídítek ,včetně japonských rukovětí Three miles.
Díly kyvné vidlice.
Výroba podsedlového rámu.
Potřeby k výrobě zadního blatníku.
Vyhlazení tvaru blatníku před jeho olemováním.
Kryt řetězu je svařen z 1,2mm ocelového plechu.
Provětrání číslo 3.
Díly k sestavení řídítek.
Materiál k výrobě koncovek výfuků: připraveno na dvě varianty.
Osazení řídítek bylo značně odtučněno a zakulaceno.
Zkouška č.4 proběhla ve znamení sebekritiky.