Základem úpravy je Yamaha XV 750 Special z roku 1983.
Inspirací byla práce od firmy Doc Chop.
Při zkušební montáži se ukázalo, že rám bude muset být značně předělán. Předek je z Yamahy R6, kola budou mít velikost 18 palců.
Nová geometrie podvozku bude zaměřena na podstatné zlepšení jízdních vlastností.
Tomu vyhovuje páteřový rám svojí výbornou tuhostí.
Náboj zadního kola je z Yamahy XV535, přední byl vyroben z duralu.
Po delším pátrání a zkoušení byly vybrány pneu Dunlop K81 a K82, retro vzhled byl hlavním kritériem.
Výplet byl proveden nerezovými paprsky, italské závodní ráfky dostaly černé eloxování.
Štít brzdy zadního kola byl odvrtán a povrch nábojů ošetřen speciální vypalovací barvou.
Krk rámu byl posunut o 85mm níže a současně změněn jeho sklon.
Podsedlový rám je z trubek o průměru 25mm, tvar příček byl přizpůsoben značně nerovnému vnitřku sedla zakoupeného na e-bay.
Blatníky byly vyklepány z 1,3mm plechu podle rádiusu pneumatik.
Rám jako by byl již z továrny vyroben pro tento účel.
Nádrž se podařilo sehnat stejnou jako u předlohy, je z Benelli Mojave 175 ze sedmdesátých let.
Díly k výrobě výfuků.
Pozice koncovek výfuku si vyžádala upravení obou kolen.
Elektroinstalace byla vyrobena zcela nová.
Gelová baterie předepsané kapacity byla pružně uložena pod motor, aby nebyl narušen tvar podsedlového rámu.
Řídítka Tarozzi jsou snadno nastavitelná a výborný tachometr Motogadget lze všestranně přizpůsobit.
Pérování je nastavitelné ve všech paramatrech a pneumatiky příjemně překvapily svými vlastnostmi.
Vzhledem k nízké hmotnosti a výborné ovladatelnosti je řízení zážitkem.