K úpravě byl použit stroj BMW R100, rok výroby 1986.
První náčrtek vzhledu.
Hlavní vychytávkou bude použití balónových pneumatik.
Výkresy pro strojní výrobu.
Nové duralové brýle s rozšířenou roztečí mají tloušťku 30mm.
Náboj předního kola byl nově vyroben, paprsky a ráfek pocházejí z příslušenství na moto H.D.
Přední pneu má rozměr 130/80-18.
Původní přístroje po menších úpravách zcela vyhovují.
Rámeček předních světel je z trubky 20×2mm.
Blatníky byly vyklepány z 1,2mm plechu.
Vyztužení zadní části rámu je nutné kvůli napojení podsedlovky.
Ta je vyrobena z přesných bezešvých trubek 28×2,5mm.
Odklopné sedlo bylo vybaveno uzamykacím mechanismem z Yamahy Vmax.
Výroba menších dílů: držák baterie, kastlík na nářadí, těleso zadní lampy.
Kvůli vzhledu bylo nutné kyvnou vidlici prodloužit o 20mm.
Komorový sběrač výfuku je vyroben z 2mm silného ocelového plechu.
Kolena o průměru 50mm jsou z nerezu, v koncovce je krátký absorpční tlumič.
Zadní 14" ráfek byl složen ze dvou kol, původem ze Škody 100. Brzdový buben je vyfrézován z originálního kola.
Prohlubně pro paprsky byly vylisovány zatepla a následně rozvrtány.
Válce a hlavy byly nalakovány a žebra ručně obroušena, ostatní povrchy motoru byly otryskány a vykartáčovány.
Nová kyvná vidlice s vybočením kardanového převodu. Vzhledem k malým zástavbovým rozměrům bylo řešení velmi zapeklité.
Horní oko tlumiče bylo prodlouženo o 15mm, aby byla zachována potřebná světlá výška.