tel.: 605 478 896
3. 1. 2015 20:47 Výroba springer vidlice na H.D. Fatboye 2008.
Hlavní důvodem výroby vidlice byly specifické požadavky   zákazníka na geometrii a vzhled.

Hlavní důvodem výroby vidlice byly specifické požadavky zákazníka na geometrii a vzhled.

Oproti originální H.D.springer vidlici jsou hlavní nosníky trubkové,   výhodou je robustnější vzhled a nižší hmotnost.

Oproti originální H.D.springer vidlici jsou hlavní nosníky trubkové, výhodou je robustnější vzhled a nižší hmotnost.

Řídítka ze čtyř hlavních dílů jsou vyrobena tak, že umožňují   nastavení ve velkém rozsahu ve dvou rovinách.

Řídítka ze čtyř hlavních dílů jsou vyrobena tak, že umožňují nastavení ve velkém rozsahu ve dvou rovinách.

Pohyb vahadel zajišťují dobře dimenzovaná kloubová   ložiska, blatník je vyroben z původního kusu.

Pohyb vahadel zajišťují dobře dimenzovaná kloubová ložiska, blatník je vyroben z původního kusu.

Vidlice je ve spodní části široká 250mm, hlavní trubky mají   průměr 48mm.

Vidlice je ve spodní části široká 250mm, hlavní trubky mají průměr 48mm.

Tlumič pérování byl vybrán z katalogu Motorcycle   Storehouse, pružiny jsou vyrobeny podle originálních.

Tlumič pérování byl vybrán z katalogu Motorcycle Storehouse, pružiny jsou vyrobeny podle originálních.

Kola byla vyměněna za výrobky firmy Ricks.

Kola byla vyměněna za výrobky firmy Ricks.